Tworzywa sztuczne
Just another WordPress site

Architektura 21szego wieku : Dlaczego rzeźby Alexandra Caldera są tak nadużywane w architekturze renderowania

Posted in Uncategorized  by admin
May 2nd, 2018

Nowa wystawa w Muzeum Whitney w Nowym Jorku bada mobilne rzeźby kinetyczne, w których starannie zbilansowane elementy ujawniają swoje własne unikalne systemy ruchu.
przez amerykańskiego rzeźbiarza Alexandra Caldera w latach 1930-1968, osiem lat przed jego śmiercią.
+ 15 Ateliers Jean Nouvel, 53 W.
53rd Street, New York, z Calacym Sumakiem, 1961.
Jest częścią prywatnej kolekcji.
Zdjęcie dzięki uprzejmości Ateliers Jean Nouvel Do 23 października na wystawie można zobaczyć prawie 40 rzeźb, w tym trzy, które służyły jako wzory możliwych prowizji architektonicznych.
Ponadto Alexander SC Rower, który jest wnukiem rzeźbiarza i szefem Fundacji Caldera, przywiezie jeden z trzech zmotoryzowanych Calderów jako propozycje na targi New York World w 1939 roku do Whitneya w lecie tego roku.
oglądanie i aktywacja.
Bjarke Ingels Group (BIG), Middle East Media Headquarters, z La Grande vitesse Caldera, 1969.
Monumentalna rzeźba, na której oparty jest ten model, jest faktycznie zainstalowana w Calder Plaza w Grand Rapids w stanie Michigan.
Zdjęcie dzięki uprzejmości prac BIG Other Calder na wystawie zaprojektowanych do projektów architektonicznych obejmują Octopus i The Helices, oba wykonane w 1944 r.
W ramach serii brązowych dzieł Caldera, które miały być pomnikami o długości 40 stóp i stworzone dla projektu architektonicznego w stylu międzynarodowym, zaproponowanym przez Wallace K Harrison.
Ciekawe, ostatnio wielu uznanych architektów wykorzystało prace Caldera do zilustrowania renderingów własnych projektów, często bez pozwolenia Fundacji Caldera.
OMA, OLIN, 11th Street Bridge Park, Waszyngton, DC, z udziałem Calder.
S Flamingo, 1973.
Prace zostały faktycznie zainstalowane w Federal Plaza w Chicago.
Zdjęcie dzięki uprzejmości OMA OMA w szczególności doskonale odnajduje rzeźby Caldera w swoich projektach: wykorzystał swój Crinkly z czerwonym dyskiem z 1973 roku, a właściwie w kolekcji Kunstmuseum Stuttgart w Niemczech, przedstawiając Centrum Garażu Kultury Współczesnej.
w Moskwie.
Renderowanie w condro firmy Park Grove w Miami splądrowało Calderowskie 1973 Flamingo, które obecnie znajduje się w Federal Plaza w Chicago, podczas gdy rendering do 11th Street Bridge Park w Waszyngtonie, DC, przez OMA i OLIN, przedstawia tę samą rzeźbę .
Ateliers Jean Nouvel, R4 Plastic and Visual Arts Portal, Paryż, z udziałem Calder.
S Flamingo, 1973.
Prace zostały faktycznie zainstalowane w Federal Plaza w Chicago.
Zdjęcie dzięki uprzejmości Ateliers Jean Nouvel Inne firmy architektoniczne, które faworyzują prace Caldera w swoich renderingach, to Ateliers Jean Nouvel, którego projekt 53 W 53rd Street na Manhattanie zawiera Calca 1961 Sumac, w rzeczywistości w prywatnej kolekcji.
Shigeru Ban Architekci użyli Calder.
S 1971 The Eagle, teraz w Seattle Art Museum, a jego 1972 Trepied rouge et noir w renderingu odpowiednio dla Tainan Museum of Fine Arts na Tajwanie i Mt.
Fuji Shizuoka Airport w Japonii.
Warsztaty budowlane Renzo Piano (które zaprojektowały obecny dom Whitneya w dzielnicy kulinarnej Manhattanu), Diller Scofidio + Renfro, SOM i Studio Libeskind również przekonały się, że prezentacja prac Caldera jest atrakcyjnym sposobem promowania ich koncepcji.
Renzo Piano Building Workshop, 565 Broome Street Soho Tower, New York, z Calder s Black Tail Crescent, 1959.
Jest częścią prywatnej kolekcji.
Zdjęcie dzięki uprzejmości prac Renzo Piano Building Workshop Calder znajduje się dziś w kilku ważnych miejscach: Oprócz rzeźb w Federal Plaza w Chicago oraz w Seattle Art Museum, domem jego Five Swords jest Storm King Art Center w New Windsor, NY.
Skidmore, Owings & Merrill LLP (SOM), Godrej BKC, Mumbai, z La Grande vitesse Caldera, 1969 (monumentalna rzeźba, na której oparty jest ten model, jest rzeczywiście zainstalowana w Calder Plaza w Grand Rapids w stanie Michigan).
Zdjęcie dzięki uprzejmości SOM Zapytany o współczesnych architektów.
Praktyka pożyczania – grzecznie – zdjęcia prac Caldera w celu zilustrowania ich projektów, powiedział, że za życia artysty, Calder był przyjacielem Miesa van der Rohe, Josepa Lluísa Serta, Le Corbusiera, Marcela Breuera i Wallace a K Harrison i.
Frenemies.
z Frankiem Lloydem Wrightem.
Jako pierwszy artysta zlecił wykonanie publicznej rzeźby przez General Services Administratio
[przypisy: Kabina pod prysznic, podesty magazynowe, łóżka drewniane ]

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Kabina pod prysznic podesty magazynowe łóżka drewniane